Woon nu in....zal je wel kennen zeker... Ben eigenlijk van... Komen mekaar wel keer tegen :thumbup1:
M M3-castrol Jun 19, 2011 #21 Woon nu in....zal je wel kennen zeker... Ben eigenlijk van... Komen mekaar wel keer tegen :thumbup1: Last edited: Jun 22, 2011
F Frostie Jun 20, 2011 #23 M3-castrol said: Woon nu in Uitbergen....zal je wel kennen zeker... Ben eigenlijk van Massemen-Wetteren... Komen mekaar wel keer tegen :thumbup1: Click to expand... Tuurlijk ken ik dat. Ik zal er op letten als ik er nog eens passeer Nice!
M3-castrol said: Woon nu in Uitbergen....zal je wel kennen zeker... Ben eigenlijk van Massemen-Wetteren... Komen mekaar wel keer tegen :thumbup1: Click to expand... Tuurlijk ken ik dat. Ik zal er op letten als ik er nog eens passeer Nice!
F Frostie Jun 20, 2011 #24 Graeme GTR said: Click to expand... I see you understand Dutch, since you've correctly understood what the conversation was about
Graeme GTR said: Click to expand... I see you understand Dutch, since you've correctly understood what the conversation was about