Clio 200 20th Limited Edition

:welcome: mate I see Mike got his car in the last shot but 1 lol
Stunning looking car you have there
 
:welcome: to the site :smile:

My memory of Antwerpen is not so good, last summer on the way to the Nürburgring, I came off the motorway and drove round and round Antwerp trying to find my way back to the motorway - about 1 hour it was!!!
 
:welcome: to the site.

Car looks great:thumbup:

My memory of Antwerpen is not so good, last summer on the way to the Nürburgring, I came off the motorway and drove round and round Antwerp trying to find my way back to the motorway - about 1 hour it was!!!

Thats a long way around to get to the ring, have you not tried the brussles route?
 
Thats a long way around to get to the ring, have you not tried the brussles route?

I have; and every single time, it takes hours due to traffic.

Irony of it all is, I became detached from the group, was on my own, and despite stopping twice, and that 1 hour getting lost, I still got there an hour before everyone else, they went through Brussels!
 
Hey, ik heb dezelfde en ben van Edegem!
Jij zou hier ook al wel eens rondrijden neem ik aan? Want het gebeurd dat vrienden bellen en zeggen dat ze me hebben zien rijden, maar blijkbaar is het een dubbelganger. Bij deze gevonden vermoed ik :smile:

Van waar ben jij ergens, kunnen we is afspreken om naar zolder of mettet te gaan.

Ik ga volgende week woensdag naar Mettet en de week nadien naar Francorchamps!
 
Hey, ik heb dezelfde en ben van Edegem!
Jij zou hier ook al wel eens rondrijden neem ik aan? Want het gebeurd dat vrienden bellen en zeggen dat ze me hebben zien rijden, maar blijkbaar is het een dubbelganger. Bij deze gevonden vermoed ik :smile:

Van waar ben jij ergens, kunnen we is afspreken om naar zolder of mettet te gaan.

Ik ga volgende week woensdag naar Mettet en de week nadien naar Francorchamps!


Hey
Ik ben ook van Edegem :smile:
De laatste tijd steken mensen hun hand om hoog maar ken ze niet, maar idd we kunnen altijd is afspreken.